Jak zdobyć zadowolego klienta?

pomysł na klientaKażda firma, która chce się rozwijać i stawia na jakość bez wątpienia powinna dbać o swoich klientów. Nie chodzi tutaj tylko o działania marketingowe, ale o jakość, która kształtuje opinie.

Jak zdobyć dobre opinie?

Opinie przekazywane z ust do ust są bez wątpienia najlepszą formą reklamy. Jeśli nasz brat czy siostra powie nam, że np. brama garażowa Hormann opinie ma bardzo dobre, to z pewnością im zaufamy i przede wszystkim nie zawiedziemy się. Podobnie będzie z każdym innym produktem czy usługą. Korzystając z jakichś usług czy kupując jakiś produkt oprócz ceny liczy się dla nas jakość, która właśnie te opinie kształtuje.

Stawiaj na jakość!

By przekonać klienta do swojego produktu najlepszym argumentem wydaje się być właśnie jakość (niekoniecznie cena). Jeśli kupujemy produkt, który ma nam służyć przez długie lata to z pewnością nie warto oszczędzać, gdyż pozorne oszczędności wrócą do nas w postaci kosztów serwisu czy napraw, a może i konieczności kupienia innego produktu, gdyż ten już nie nadaje się do użytku.

Z tego miejsca pragnę zachęcić wszystkich producentów i wystosować nie jako apel. Nie liczy się ilość tylko jakość i z taką myślą powinniście tworzyć swoje produkty. Klienci to docenią- wierzcie mi. Wiem, bo sam jestem klientem.